مظلومی: دیدید كه داوری به نفع استقلال نبود
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی در حالی كه هنوز وارد نشست خبری نشده بود در جمع خبرنگاران گفت: اینقدر می‌گویند داوری به نفع استقلال است ولی دیدید كه امروز چنین چیزی نبود و ما چه مشكلاتی داشتیم. به هر حال خسته نباشید می‌گویم. فكر می‌كنم گلی كه زدیم آفساید نبود و البته كارشناسان باید نظر بدهند.
وی افزود: تیم حریف هم 9 نفره دفاع می‌كرد و چشم به ضد حمله داشت، فوتبال همین است. ما از موقعیت‌های خود استفاده نكردیم. با توجه به موجودی كه در خط حمله داشتیم از نفرات خود بهره بردیم. امروز با كمبود مهاجم روبه رو بودیم. آسیب دیدگی بازیكنان مشكلات را زیاد كرده و به همین دلیل خط حمله ما كم فروغ تر از روزهای گذشته بود.

سرمربی استقلال درباره كارت قرمز ایمان مبعلی عنوان كرد: ما بازیكن كلیدی خود را از دست دادیم. برای او برنامه ریزی داشتیم. برای تیمی كه دفاع می‌كند از دست دادن بازیكن زیاد مسئله‌ای نبود. ایمان كاری نكرد كه بخواهد اخراج شود. او با بازیكن خودمان حرف زد نه با داور. رفیعی را دوست داریم اما امروز از خطاهای كه روی بازیكنان استقلال می‌شد به راحتی گذشت.
مظلومی درباره آلودگی هوا و انجام نشدن بازی در روز گذشته گفت: برای روز گذشته برنامه ریزی كرده بودیم اما برنامه ما را به هم ریختند. هوای امروز تهران با دیروز فرقی نكرده است. ما میزبان بودیم اما نتوانستیم از موقعیت میزبانی خود استفاده كنیم. هواداران كمی به ورزشگاه آمده بودند و این مسائل برای ما مشكل ساز است.
سرمربی استقلال تصریح كرد: نمی‌دانم كه جریان چه بود كه بازی روز گذشته انجام نشد اما ما به عنوان میزبان بیشتر ضرر كردیم. هواداران استقلال در بازی‌های گذشته خوب استقبال كرده بودند اما امروز چون شنبه بود و دیروز بازی لغو شد تعداد كمی به ورزشگاه آمده بودند.

وی در پایان در خصوص دلیل غیبت هوار ملا محمد گفت: او امشب وارد تهران می‌شود و فردا در تمرین شركت می‌كند. هوار به دلیل لغو شدن پرواز تهران و بغداد نتوانسته بود به موقع بیاید اما ما در جریان كامل این مسئله بودیم.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: